BANSTATUS

Viktig information om status på banan

Se vad som händer på klubben

MEDLEM

Torshälla Golfklubb strävar efter att erbjuda golf till rimliga priser för gammal som ung

Börja spela golf

Börja spela golf med oss på Torshälla golfklubb!

Nya greenfee avtal 2024

2024 kan ni spela Mälarbaden GK

Börja spela golf

Börja spela golf med oss på Torshälla golfklubb!

Nya greenfee avtal 2024

2024 kan ni spela Mälarbaden GK

Träna & shop

Shopen På Torshälla GK

Vi har ett gediget utbud av golfprodukter – vi har dom stora märkena såsom Cobra, TaylorMade, Wilson, Titleist, Callaway samt att vi tillhanda håller även mindre kända märken med en lägre prisbild. Vi har också kläder från Daily Sports, Abacus, Röhnisch

Företag

Bli partner, spela företagsgolf, arrangera personalaktiviteter, konferera mm.

Låt ditt företag finnas representerat på Torshälla Golfklubb och utnyttja anläggningen för att koppla av med vänner, affärsbekanta och personal.

Vi erbjuder en mötesplats i trevlig miljö, där vi hoppas att du kan utveckla relationer men också att uppnå konkreta affärsuppgörelser. Utnyttja klubbens möjlighet och personalens erfarenhet, vi kommer att göra allt för att ditt företag skall trivas hos oss.

Våra partners